شاهین مظفری

وبلاگ تیم فوتبال شاهین مظفری شمالی

شاهین مظفری

وبلاگ تیم فوتبال شاهین مظفری شمالی

تیم فوتبال شاهین مظفری شمالی
تنها تیم روستای مظفری شمالی
اخبار و تصاویر بازی های این تیم را در مسابقات روستایی عید نوروز
اینجا ببینید.

بایگانی
پیوندها

IMG-20150318-WA0023.jpg

گفتگویی کوتاه با احسان ایماندوست

احسان از بازیکنان بسیار خوب و بازی عالی که دارد در پست هافبک و مهاجم واقعا غیرقابل مهار میشه توصیف کرد بازیکن تکنیکی و دونده و یه کلاس بالاتر از دیگر بازیکنان بازی می کند


*تاچه حد برای این تورنمنت جدید اماده ای و انگیزه داری

به اندازه ای انگیزه دارم که به تلافی این چندسالی که به حق یا ناحق بازی به من نرسید خودم رو ثابت کنم

*تا چه حد این تیم باتیم سال 93که توانست قهرمان بشه تفاوت دارد

این تیم از دید هوادار درسته در حد اون تیم نیست.ولی همگی بومی هستند و بسیار جوان که همه با انگیزه هستن ولی یخورده کم تجربه که امیدواریم امسال نتایج خوبی کسب کنیم و برای سالهای اتی با تجارب بیشتر پا به این جامها بزاریم

*تا چه حد به موفقیت این تیم در این بازی های پیش رو امیدوار هستی با توجه به بردی که در مقابل سیاهمکان در بازی دوستانه کسب کردید

همه تیمها با بازیکنهای باتجربه خود پا به این جام گذاشتن ولی تیم ما تقریبا یه ریزش کلی داشته پس امید به قهرمانی نباید داشت ولی امید واریم بچه ها هر چه در چنته دارند رو کنن و با بازی و دوندگی خوبشون بتونن نمایش قابل قبولی از خود ارایه بدن تا همگان بدونن این تیم دراینده حرفهایی برای گفتن داره

*از این که در بازی دوستانه با سیاهمکان در پست غیر تخصصی مدافع چپ بازی کردی راضی بودی

من معمولا در تیمهایی که بازی کردم بعنوان پیستون دو سمت و فروارد بازی کردم ولی در بازی دوستانه برابر سیاهمکان با توجه به مصدومیتی که محمد رضا خدری داشتن علی اقا تصمیم گرفتن از من یه پا عقب تر بازی گرفتن با بازگشت اقا محمد که کاپیتان تیم ما هست به پست خودم باز میگردم

*کسی هست که جاش امسال خالی باشه تو ترکیب تیم ودوست داشتی در کنار تیم باشه ایا

و چه کسانی هستند

برادران برفی که واقعا امسال جاشون تو تیم خالیه

* ممنون از شما اگر صحبت پایانی دارید بفرمایید و امیدواریم موفق باشید

مرسی جا داره از تمامی کسانی که برای من زحمت کشیدن تشکر کنم  



  • مهرداد مقیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی